Platni promet u zemlji
Funkcionisanje platnog prometa obavlja se preko Direkcije za platni sistem Narodne Banke Srbije korišćenjem sistema za izvršenje platnih transakcija: sistem velikih plaćanja u realnom vremenu (RTGS sistem) i kliring sistem Klirinškog centra NBS.
Check Mark Icon
Pored gotovinskog poslovanja u svim filijalama naše Banke, možete uz naše elektronsko bankarstvo uživati u svim prednostima bezgotovinskog poslovanja i nižim cenama naloga za plaćanja e-bankingom.
Platni promet sa inostranstvom
Beležimo značajan porast platnog prometa sa inostranstvom a istovremeno i ukupnih deviznih transakcija. Veliko ovlašćenje, iskustvo u obavljanju poslova platnog prometa sa inostranstvom, savremena tehnologija, su garancija kvaliteta usluga.

Adriatic Banka a.d. Beograd je članica međunarodnog bankarskog telekomunikacionog sistema – S.W.I.F.T.-a, što obezbeđuje sigurno, brzo i efikasno izvršavanje međunarodnih transakcija.
Prilivi iz inostranstva
Check Mark Icon
Za sve prilive primljene do 15 h - obaveštenje o prilivu korisniku se dostavlja u toku radnog dana.
Check Mark Icon
Korisnik priliva je dužan da, u roku od 24 sata od prijema obaveštenja, informiše Banku o osnovu naplate.
Check Mark Icon
Obaveštenje Banci je moguće dostaviti u pismenoj formi - lično, e-mail-om ili putem e-bankinga.
Check Mark Icon
Po prijemu obaveštenja o prilivu i prateće dokumentacije, a najkasnije do 16h, priliv se obrađuje sa datumom valute iz SWIFT poruke.
Plaćanje ka inostranstvu
Check Mark Icon
Rezident (domaće pravno lice)
  • potpisan i pečatom overen nalog za plaćanje
  • dokumentaciju kojom se dokazuje osnov plaćanja (ugovor; profaktura; JCI; od strane NBS overene obrasce o kreditnom poslu sa inostranstvom i dr)
Check Mark Icon
Nerezidenti (domaće pravno lice)
  • zahtev za plaćanje na potpisanom i overenom memorandum (ukoliko su se izjasnili o upotrebi pečata)
  • dokumentaciju kojom se dokazuje osnov plaćanja.
 
Nalozi za plaćanje sa obezbeđenim pokrićem za plaćanje, provizijom u skladu sa Tarifnom politikom Banke i odgovarajućom dokumentacijom, primljeni u Banku do 14 časova izvršavaju se istog radnog dana. Nalozi primljeni posle navedenog roka izvršavaju se sledećeg radnog dana.

Nalozi za plaćanje mogu se dostaviti banci:

  • Lično
  • Elektronski
  • Poštom

Kontakt centar Adriatic Bank

 

Dalmatinska 22, 11000 Beograd

Koristimo 'kolačiće'
Adriatic banka koristi 'kolačiće' kako bi vam obezbedila što kvalitetnije korisničko iskustvo prilikom pretraživanja sajta, kao i prikazivanja personalizovanog sadržaja.