Funkcionisanje platnog prometa obavlja se preko Direkcije za platni sistem Narodne Banke Srbije korišćenjem sistema za izvršenje platnih transakcija: sistem velikih plaćanja u realnom vremenu (RTGS sistem) i kliring sistem Klirinškog centra NBS.
 

  • Pored gotovinskog poslovanja u svim filijalama naše Banke, možete uz naše elektronsko bankarstvo uživati u svim prednostima bezgotovinskog poslovanja i nižim cenama naloga za plaćanja e-bankingom.

Beležimo značajan porast platnog prometa sa inostranstvom a istovremeno i ukupnih deviznih transakcija. Veliko ovlašćenje, iskustvo u obavljanju poslova platnog prometa sa inostranstvom, savremena tehnologija, su garancija kvaliteta usluga.

Adriatic Banka a.d. Beograd je članica međunarodnog bankarskog telekomunikacionog sistema – S.W.I.F.T.-a, što obezbeđuje sigurno, brzo i efikasno izvršavanje međunarodnih transakcija.

Prilivi iz inostranstva

  • Za sve prilive primljene do 15 h - obaveštenje o prilivu korisniku se dostavlja u toku radnog dana.
  • Korisnik priliva je dužan da, u roku od 24 sata od prijema obaveštenja, informiše Banku o osnovu naplate.
  • Obaveštenje Banci je moguće dostaviti u pismenoj formi - lično, e-mail-om ili putem e-bankinga.
  • Po prijemu obaveštenja o prilivu i prateće dokumentacije, a najkasnije do 16h, priliv se obrađuje sa datumom valute iz SWIFT poruke.

Plaćanje ka inostranstvu

Za plaćanje prema inostranstvu klijenti su obavezni da banci dostave:

  • Rezident (domaće pravno lice)
    • potpisan i pečatom overen nalog za plaćanje
    • dokumentaciju kojom se dokazuje osnov plaćanja (ugovor; profaktura; JCI; od strane NBS overene obrasce o kreditnom poslu sa inostranstvom i dr)
  • Nerezidenti (domaće pravno lice)
    • zahtev za plaćanje na potpisanom i overenom memorandum (ukoliko su se izjasnili o upotrebi pečata)
    • dokumentaciju kojom se dokazuje osnov plaćanja.

Nalozi za plaćanje sa obezbeđenim pokrićem za plaćanje, provizijom u skladu sa Tarifnom politikom Banke i odgovarajućom dokumentacijom, primljeni u Banku do 14 časova izvršavaju se istog radnog dana. Nalozi primljeni posle navedenog roka izvršavaju se sledećeg radnog dana.

Nalozi za plaćanje mogu se dostaviti banci:

  • Lično
  • Elektronski
  • Poštom

Nalog za plaćanje - pdf
Nalog za plaćanje - excel

Plaćanje ka zemlji članici EU
Lista korespondentnih banaka

Logo Adriatic banka

Kontakt centar

Kontakt centar  Adriatic banka

0800 330 300
011 3306 300

Adresa

Dalmatinska 22
Beograd

Pratite nas na:
Facebook  Adriatic banka Instagram  Adriatic banka Linkedin  Adriatic banka

Koristimo 'kolačiće'
Adriatic banka koristi 'kolačiće' kako bi vam obezbedila što kvalitetnije korisničko iskustvo prilikom pretraživanja sajta, kao i prikazivanja personalizovanog sadržaja.