Kontakt centar Adriatic banke Vam je sada još dostupniji uz nove Web chat i WhatsApp Chat servise. Bez obzira gde se nalazite, tu smo za Vas svakog dana od 9h do 17h, spremni da odgovorimo na sva Vaša pitanja i pružimo podršku u vezi sa našim proizvodima i uslugama.
Kontaktirajte nas na način koji Vama najviše odgovara:
- INFOTEL 0800 330 300 (besplatan poziv sa nacionalne fiksne telefonije) ili 011 33 06 300, radnim danima od 09h do 17h
- WhatsApp Chat +381 66 883 31 22
- Web Caht - započnite komunikaciju sa našim operaterom klikom na ikonu u donjem desnom uglu Vašeg ekrana
- e-mail:
Ova adresa e-pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript u vašem brauzeru da biste je videli. iOva adresa e-pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript u vašem brauzeru da biste je videli.
U SLUČAJU GUBITKA, KRAĐE ILI ZLOUPOTREBE KARTICE
Prijavu možete izvršiti Centru za autorizaciju na kontakt telefon 011/207 11 25 koji je na raspolaganju 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji ili u toku radnog vremena Banke na kontakt telefon 011/33 06 300.
INFORMACIJE O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA
Ukoliko smatrate da Vam je u poslovnom odnosu sa Bankom povređeno neko pravo, predlažemo da spornu situaciju pokušate rešiti u direktnom usmenom obraćanju zaposlenima Banke. U većini slučajeva sporna situacija može biti rešena brzo i jednostavno na obostrano zadovoljstvo.
Ukoliko nakon razgovora niste zadovoljni postignutim rešenjem, molimo Vas da podnesete pisani prigovor, naznačite da se radi o prigovoru i dostavite nam ga na neki od sledećih načina:
- Pošaljite nam e-mail na adresu:
- Predajte zaposlenima u bilo kojoj filijali banke,
- Pošaljite na adresu Banke: Dalmatinska 22, 11120 Beograd.
Molimo Vas da u dopisu navedete koja su Vam prava povređena, priložite dokumentaciju i navedete Vaše lične podatke radi pravilne identifikacije.
Banka će evidentirati Vaš prigovor u svojoj bazi, izvršiti detaljnu i objektivnu proveru navoda iz prigovora i ukoliko se utvrdi da su Vaša prava povređena, sprovešće konkretne mere da se to ispravi na obostrano zadovoljstvo.
Banka ne naplaćuje postupanje po prigovoru, a odgovor će Vam biti poslat najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema prigovora. U skladu sa važećim propisima, ovaj rok se može produžiti za još najviše 15 dana, o čemu će Vas Banka obavestiti pismenim putem u roku od 15 dana od dana prijema prigovora.
Ukoliko niste zadovoljni odgovorom Banke ili Vam nije odgovoreno u predviđenom roku, možete u roku od 6 meseci od prijema odgovora ili protoka roka za slanje odgovora uputiti pritužbu Centru za zaštitu i edukaciju korisnika finansijskih usluga NBS , Poštanski fax 712, Beograd.