Kontakt centar Adriatic banke Vam je sada još dostupniji uz nove Web chat i WhatsApp Chat servise. Bez obzira gde se nalazite, tu smo za Vas svakog dana od 9h do 17h, spremni da odgovorimo na sva Vaša pitanja i pružimo podršku u vezi sa našim proizvodima i uslugama.

Kontaktirajte nas na način koji Vama najviše odgovara:

  • INFOTEL 0800 330 300 (besplatan poziv sa nacionalne fiksne telefonije) ili 011 33 06 300, radnim danima od 09h do 17h
  • WhatsApp Chat +381 66 883 31 22
  • Web Caht - započnite komunikaciju sa našim operaterom klikom na ikonu u donjem desnom uglu Vašeg ekrana
  • e-mail: Ova adresa e-pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript u vašem brauzeru da biste je videli. i Ova adresa e-pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript u vašem brauzeru da biste je videli.


U SLUČAJU GUBITKA, KRAĐE ILI ZLOUPOTREBE KARTICE

Prijavu možete izvršiti Centru za autorizaciju na kontakt telefon 011/207 11 25 koji je na raspolaganju 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji ili u toku radnog vremena Banke na kontakt telefon 011/33 06 300.


INFORMACIJE O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA

Ukoliko smatrate da Vam je u poslovnom odnosu sa Bankom povređeno neko pravo, predlažemo da spornu situaciju pokušate rešiti u direktnom usmenom obraćanju zaposlenima Banke. U većini slučajeva sporna situacija može biti rešena brzo i jednostavno na obostrano zadovoljstvo.

Ukoliko nakon razgovora niste zadovoljni postignutim rešenjem, molimo Vas da podnesete pisani prigovor, naznačite da se radi o prigovoru i dostavite nam ga na neki od sledećih načina:
- Pošaljite nam e-mail na adresu: Ova adresa e-pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript u vašem brauzeru da biste je videli.
- Predajte zaposlenima u bilo kojoj filijali banke,
- Pošaljite na adresu Banke: Dalmatinska 22, 11120 Beograd.

Molimo Vas da u dopisu navedete koja su Vam prava povređena, priložite dokumentaciju i navedete Vaše lične podatke radi pravilne identifikacije.

Banka će evidentirati Vaš prigovor u svojoj bazi, izvršiti detaljnu i objektivnu proveru navoda iz prigovora i ukoliko se utvrdi da su Vaša prava povređena, sprovešće konkretne mere da se to ispravi na obostrano zadovoljstvo. 

Banka ne naplaćuje postupanje po prigovoru, a odgovor će Vam biti poslat najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema prigovora. U skladu sa važećim propisima, ovaj rok se može produžiti za još najviše 15 dana, o čemu će Vas Banka obavestiti pismenim putem u roku od 15 dana od dana prijema prigovora.

Ukoliko niste zadovoljni odgovorom Banke ili Vam nije odgovoreno u predviđenom roku, možete u roku od 6 meseci od prijema odgovora ili protoka roka za slanje odgovora uputiti pritužbu Centru za zaštitu i edukaciju korisnika finansijskih usluga NBS , Poštanski fax 712, Beograd.

Logo Adriatic banka

Kontakt centar

Kontakt centar  Adriatic banka

0800 330 300
011 3306 300

Adresa

Dalmatinska 22
Beograd

Pratite nas na:
Facebook  Adriatic banka Instagram  Adriatic banka Linkedin  Adriatic banka

Koristimo 'kolačiće'
Adriatic banka koristi 'kolačiće' kako bi vam obezbedila što kvalitetnije korisničko iskustvo prilikom pretraživanja sajta, kao i prikazivanja personalizovanog sadržaja.