Postupanje u slučaju gubitka, krađe ili zloupotrebe PLATNE kartice

Klijent je u obavezi da bez odlaganja, odnosno odmah nakon saznanja, prijavi gubitak ili krađu platne kartice. Ukoliko je kartica zloupotrebljena, obavezno je prijaviti i svaku eventualnu transakciju izvršenu usled neovlašćenog korišćenja kartice, odnosno podataka sa kartice.

Prijavu možete izvršiti Centru za autorizaciju na kontakt telefon 011/207 11 25 koji je na raspolaganju 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji ili u toku radnog vremena Banke na kontakt telefon 011/330 63 00. Prijavu možeti podneti i lično u najbližoj filijali Adriatic Bank a.d. Beograd.

Banka će prijavljenu karticu blokirati za dalje korišćenje, privremeno ili trajno.

Kontakt centar Adriatic Bank

 

Dalmatinska 22, 11000 Beograd

Koristimo 'kolačiće'
Adriatic banka koristi 'kolačiće' kako bi vam obezbedila što kvalitetnije korisničko iskustvo prilikom pretraživanja sajta, kao i prikazivanja personalizovanog sadržaja.