Obaveštenje o načinu podnošenja prigovora
Ukoliko smatrate da se u Vašem slučaju Adriatic Banka a.d. Beograd ne pridržava odredaba Zakona o zaštiti korisnika finansijskih usluga, drugih propisa kojima se uređuju ove usluge, opštih uslova poslovanja ili dobrih poslovnih običaja koji se odnose na te usluge ili obaveza iz zaključenog ugovora, Vaš prigovor možete uputiti pisanim putem, popunjavanjem obrasca „Obrazac za podnošenje prigovora“ ili obraćanjem u slobodnoj formi, sledećim kanalima komunikacije:
- e-mail:
Ova adresa e-pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript u vašem brauzeru da biste je videli. - poštom na adresu:
ADRIATIC BANKA A.D. BEOGRAD
Dalmatinska 22
11000 Beograd - predavanjem u bilo kojoj filijali ADRIATIC BANKA
- putem aplikacije elektronskog ili mobilnog bankarstva, ako se prigovor odnosi na usluge koje davalac usluga pruža ili je pružio preko tih servisa
- korišćenjem onog sredstva komunikacije na daljinu koje se koristi za zaključivanje ugovora na koji se prigovor odnosi
Prigovor možete uputiti i direktno, putem kontakt forme Prigovor za pravno lice ili Prigovor za fizičko lice/preduzetnika.
Odgovor na prigovor biće Vam dostavljen na e-mail adresu koja je prethodno autorizovana u Banci s Vaše strane ili poštom na poštansku adresu koju ste registrovali kod Banke, bez obzira sa koje e-mail adrese ste se obratili Banci.
Poruke dostavljene kao deo marketinških aktivnosti, biće zadržane.