U skladu sa Odlukom Narodne Banke Srbije koja se primenjuje od 19.08.2022. Adriatic Banka a.d. Beograd otvara i vodi Platni račun sa osnovnim uslugama potrošaču – fizičkom licu koje ima zakonit boravak u Republici Srbiji, a nema otvoren platni račun kod banke, kao i licu koje uz zahtev za otvaranje Platnog računa sa osnovnim uslugama podnese zahtev za gašenje svih drugih platnih računa u banci.
Mesečna naknada za vođenje platnog računa sa osnovnim uslugama iznosi 150,00 dinara.
Navedenom osnovnom naknadom obuhvaćeno je korišćenje sledećih servisa Banke:
- otvaranje, vodjenje i gašenje dinarskog platnog računa
- uplate gotovog novca na račun i podizanje gotovine na šalteru, bankomatima i drugim sličnim uređajima Banke
- izvršavanje platnih transakcija korišćenjem platne kartice, putem interneta, transferom odobrenja uključujući trajni nalog
- uspostavljanje i korišćenje usluga elektronskog bankarstva
- izdavanje i korišćenje Dina debitne platne kartice
- slanje besplatnih obaveštenja u vezi sa transakcijama (osim za notifikacije putem SMS poruke koje podležu naplati naknade u visini stvarnih troškova).
Klijent sa platnim računom sa osnovnim uslugama može da nadogradi račun sa jednom ili više dodatnih usluga:
- dozvoljeno prekoračenje
- otvaranje i vođenje deviznog platnog računa
- izdavanje i korišćenje kreditne kartice
Gašenje platnog računa sa osnovnim ili dodatnim uslugama je bez naknade.